Poručivanje

Odgovori na česta pitanja

Porudžbina / Plaćanje / Isporuka / Reklamacija

Na sajtu pronađite proizvod koji želite da poručite. Klikom na željeni proizvod ulazite na stranicu sa detaljnim prikazom gde možete izabrati koliko komada jednog proizvoda želite da naručite kao i da označite željenu boju proizvoda.

Klikom na dugme „Dodaj u korpu” ubacujete proizvod u vašu korpu za kupovinu. Prikazaće vam se formular za naručivanje.

Odabirom opcije: „Nastavi kupovinu“, možete da nastavite sa poručivanjem drugih proizvoda.

U svakom trenutku klikom na „sadržaj korpe“ možete videti pregled Vaše porudžbine, odnosno koji su proizvodi sve u korpi. Korpa poseduje opciju da određene proizvode možete izbaciti iz nje.

Kada ste u korpu stavili sve proizvode koje želite da kupite, kliknite na opciju „Poruči” i obeležite željeni način plaćanja.  U prostor za napomene, molimo vas da uneste sve eventualne dodatne napomene koje imate.

Po završetku popunjavanja formulara kliknite na dugme „Nastavi naručivanje”. Proverite jos jednom da li su svi detalji porudžbine tačni. Ukoliko je sve ispravno, pritisnite dugme „Potvrđujem porudžbinu“ kako bi ste finalno potvrdili vašu porudžbinu. Nakon toga, pojavice se stranica sa porukom da je Vaša porudžbina uspešno primljena.

Postoji mogućnost izbora između sledećih načina plaćanja:

  1. UPLATNICOM NA ŠALTERU

Plaćanje uplatnicom na šalteru podrazumeva da nakon naručivanja i obrade Vaše porudžbine, uplatite iznos sa predračuna (koji dobijate email-om) putem opšte uplatnice na šalteru pošte ili bilo koje poslovne banke ili e-bankingom. Detaljne podatke koje je potrebno navesti na uplatnici dobijate putem e-maila neposredno nakon obrade porudžbine. Po evidentiranju Vaše uplate, proizvodi će biti poslati na adresu za isporuku u predviđenom roku.

  1. POUZEĆEM

Plaćanje pouzećem podrazumeva plaćanje iznosa sa porudžbenice prilikom preuzimanja pošiljke. Plaćanje se vrši u gotovom novcu na ruke kuriru koji Vam donosi pošiljku.

Naši proizvodi rade se po porudžbini u malim serijama i rok isporuke je maksimalno 15 radnih dana od datuma kada je primljena porudžbina, osim ukoliko željeni proizvod/ proizvodi nisu dostupni na lageru za hitnu isporuku (o čemu ćete biti obavešteni putem e-maila).

Porudžbine poslate radnim danom do 12h biće obrađene istog dana dok ce porudžbine formirane posle 12h ili vikendom biti obrađene sledećeg radnog dana.

Naručene proizvode Vam šaljemo kurirskom službom Post Express koja isporuku vrši na teritoriji Republike Srbije.

Precizne cene Post Express usluga možete proveriti KLIKOM OVDE. http://www.postexpress.rs/struktura/lat/aplikacije/alati/kalkulator-postarine.asp?postexpress=1

Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite da li je paket stigao neoštećen. Ukoliko na njemu ima vidnih oštećenja u vidu pocepanih delova ili nagnječenja, pošiljku ne bi trebalo da preuzmete.

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja ustanovili:

– Da je proizvod oštećen

– Da ste dobili proizvod koji niste poručili a nalazi se na računu

U obavezi ste da nas o ovome obavestite u roku od 3 kalendarska dana nakon prijema pošiljke na e-mail: info@hellooz.rs . Po prijemu reklamacije, u najkraćem mogućem roku ćemo preduzeti potrebne mere kako bi smo rešili problem.

U slučaju defekta (proizvod koji je oštećen ili ne radi) obavezujemo se da Vam proizvod zamenimo za ispravan, a sve troškove zamene snosi “HelloOZ”. Potrebno je da proizvod vratite u orginalnom pakovanju sa računom. Ukoliko je defekt nastao kao posledica neodgovarajuće upotrebe nismo u mogućnosti da prihvatimo reklamaciju.